Головна » Статті » Соціально-економічний розвиток » Обговорення проектів нормативно-правових актів |
„ЗАТВЕРДЖУЮ” сільський голова Городище-Пустоварівської сільської ради __________________________О.М. Гончарук Зміни до плану підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності Володарської райдержадміністрації на 2011 рік
Повідомлення про оприлюднення проекту
рішення сільської ради " Про встановлення місцевих податків і зборів "
Відповідно до вимог Закону України „Про засади державної
регуляторної політики у сфері
господарської діяльності", з метою одержання зауважень і пропозицій від
фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань Городище-Пустоварівська сільська рада оприлюднює проект рішення сільської ради
"Про встановлення місцевих податків і зборів " та аналіз його
регуляторного впливу, розроблений виконавчим комітетом сільської ради. Ціллю прийняття
цього регуляторного акту є встановлення місцевих податків і зборів відповідно
до визначеного Податковим Кодексом переліку і в межах визначених ним граничних
розмірів ставок та отримання до бюджету с. Городище - Пустоварівське
відповідних надходжень. Зауваження та
пропозиції у письмовій формі від
фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються протягом місяця з дня
оприлюднення проекту рішення на адресу:
Городище-Пустоварівська сільська рада
с. Городище – Пустоварівське
вул. Леніна, 55. тел. 5-81-27
Сільський голова О.М.Гончарук Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення : Городище-Пустоварівської
сільської ради " Про встановлення місцевих податків і зборів " І. Опис проблеми Відповідно до Закону України "Про місцеве
самоврядування в Україні", повноваження щодо встановлення місцевих
податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування. У зв'язку з прийняттям Податкового Кодексу України виникла
необхідність встановити на території с. Городище - Пустоварівське та прилеглих
йому територіях місцеві податки і збори та затвердити положення про порядок
нарахування та сплати місцевих податків і зборів, а також розміри ставок
місцевих податків і зборів. ІІ. Цілі державного регулювання Впровадження
регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в
податковій сфері, зокрема, вимог Податкового Кодексу України, Указу Президента
України „Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів
малого підприємництва від 03.07.98 № 727/98, спрямовану на поповнення дохідної
частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально-економічного
розвитку міста. Цілі прийняття регуляторного акта наступні: а) визначення переліку місцевих податків і зборів, що
встановлюються на території села та прилеглих йому територіях; б) встановлення розмірів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; єдиного податку, збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності,; в) прийняття положення про порядок нарахування та сплати
місцевих податків і зборів. ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення
визначених цілей Альтернативи щодо вирішення даної проблеми немає, оскільки
відповідно до податкового кодексу України органи місцевого самоврядування
самостійно встановлюють і визначають порядок сплати місцевих податків і зборів
відповідно до переліку і в межах установлених граничних розмірів ставок. Обраний спосіб: - відповідає вимогам чинного законодавства; - забезпечує досягнення цілей державного регулювання; - забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної
політики; - повністю відповідає потребам у вирішенні проблем; - встановлює порядок нарахування і сплати та розміри ставок
місцевих податків і зборів, що надходять до міського бюджету. VI. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання
проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта Відповідно до Податкового Кодексу України органам місцевого
самоврядування надано право самостійно встановлювати розмір збору за
провадження деяких видів підприємницької діяльності та збору за паркування
транспортних засобів в межах
встановлених граничних розмірів ставок. V. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей в
разі прийняття регуляторного акта. Позитивно на дію регуляторного акту може вплинути подолання
кризових явищ в економіці села. Для адміністрування процесу немає необхідності
створювати нові робочі місця. Для впровадження
вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з
бюджету. VI. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Додаткових матеріальних та інших витрат, окрім сплати самих
податків і зборів, від реалізації цього рішення не будуть нести ні сільська
рада, ні суб'єкти підприємницької
діяльності. З прийняттям цього рішення передбачається деяке збільшення надходжень до бюджету села. Таблиця вигод та
витрат
VII. Строк дії регуляторного акту Строк дії регуляторного акту з 01.01.2012року по 31.12.2012
року, якщо інше не буде передбачено законом. VIII. Показники ефективності регуляторного акта 1. Надходження від сплати місцевих податків і зборів за
видами податків і зборів. 2. Кількість платників місцевих податків і зборів. IX. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватись відстеження
результативності акта Цільова група: фізичні особи та суб'єкти господарювання. Терміни проведення відстеження результативності: Базове - через 1 квартал після набрання чинності цим
регуляторним актом. Повторне - через рік після завершення заходів з проведення
базового відстеження. Періодичне - через рік після завершення заходів з проведення базового відстеження. | ||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 548 | |
Всього коментарів: 0 | |