Головна » Статті » Податкова служба » Податкова служба

Звернення громадян

Відповідно до ст.40 Конституції України «усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк».

            Згідно Закону України «Про звернення громадян» під зверненням розуміють викладені у письмовій або усній формі пропозиції, заяви, скарги.

В свою чергу, звернення розрізняють письмові, усні, індивідуальні, колективні тощо. Письмові звернення - це викладені в письмовій  формі пропозиції, заяви, скарги, надіслані поштою або передані громадянином особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Усні звернення – це викладені в усній формі пропозиції, заяви, скарги, що записані посадовою особою під час особистого прийому.

Індивідуальне звернення – це звернення, що надане окремою особою.

Колективне звернення – це звернення що надане групою осіб (2 і більше).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, вважається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення до одного й того ж самого органу від одного й того ж самого громадянина з одного й того ж самого питання, якщо перше вирішено по суті.

Не розглядаються звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не належать до повноважень органів державної податкової служби, це звернення в термін не більше 5 днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється автору звернення.

У Володарському відділенні Сквирської МДПІ робота зі зверненнями громадян проводиться на основі принципів соціального партнерства, забезпечення рівних можливостей громадян на звернення, ефективності, відкритості та прозорості.

З нагальними питаннями податкового законодавства громадяни Володарського району можуть звернутися через громадську приймальню податкової інспекції, телефон або завітавши на особистий прийом до заступника начальника Сквирської МДПІ Тімакова В.М.

На всі запитання, що надходять до податкової інспекції, громадяни отримують кваліфіковані та вичерпні відповіді, що дає змогу оперативно вирішувати їх проблеми та створювати належні умови для тісної співпраці платників податків та податкової служби.

Категорія: Податкова служба | Додав: rda (16.02.2011)
Переглядів: 833 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
���� ��� windows 7, �����������, ������� ����������� ������������ 2013